Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011


Τρόποι αντιμετώπισης των αρνητικών στοιχείων της 
διαφήμισης 
• Ενεργοποίηση κώδικα δεοντολογίας στο χώρο των διαφημίσεων από τους 
επαγγελματίες → προφύλαξη των αποδεκτών από την «πλύση εγκεφάλου» 
και τον εκχυδαϊσμό διατήρηση ηθικών και αισθητικών ορίων. 
• Το αγοραστικό κοινό θα πρέπει να αντιμετωπίζει με κριτικό πνεύμα το 
περιεχόμενο των διαφημίσεων  → αποκρυπτογράφηση όσων προβάλλουν, 
άμυνα στο δέλεαρ του καταναλωτισμού. 
• Ενδυνάμωση «Ενώσεων καταναλωτών» οι οποίες ενημερώνουν το κοινό →
εμποδίζουν την παραπλάνηση, σταματούν με νόμιμα μέσα την κερδοσκοπία. 
• Η οικογένεια και το σχολείο είναι σκόπιμο να προστατεύουν τα παιδιά έναντι 
των διαφημιστικών «σειρήνων»  → ορθή διαπαιδαγώγηση, καλλιέργεια 
εγκράτειας και διατήρηση της αίσθησης του μέτρου → οριοθέτηση αναγκών. 
• Αλλαγή νοοτροπίας ώστε να αποσυνδεθούν τα καταναλωτικά αγαθά από 
την «προσδοκία» ευτυχίας  → ιεράρχηση  αξιών, αποδοχή της 
καθημερινότητας στις πραγματικές της διαστάσεις.

2 σχόλια:

  1. Oλα σωστά. Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης είναι ο απώτερος στόχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα προσθέσω, οτι το ,,λακωνίζειν,, επανέρχεται στην καθημερινότητά μας , λόγω της ανάπτυξης της διαφήμησης, ιδίως των Adwords της Google, υποχρεωτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή