Τρόποι αντιμετώπισης των αρνητικών στοιχείων της
διαφήμισης
• Ενεργοποίηση κώδικα δεοντολογίας στο χώρο των διαφημίσεων από τους
επαγγελματίες → προφύλαξη των αποδεκτών από την «πλύση εγκεφάλου»
και τον εκχυδαϊσμό διατήρηση ηθικών και αισθητικών ορίων.
• Το αγοραστικό κοινό θα πρέπει να αντιμετωπίζει με κριτικό πνεύμα το
περιεχόμενο των διαφημίσεων → αποκρυπτογράφηση όσων προβάλλουν,
άμυνα στο δέλεαρ του καταναλωτισμού.
• Ενδυνάμωση «Ενώσεων καταναλωτών» οι οποίες ενημερώνουν το κοινό →
εμποδίζουν την παραπλάνηση, σταματούν με νόμιμα μέσα την κερδοσκοπία.
• Η οικογένεια και το σχολείο είναι σκόπιμο να προστατεύουν τα παιδιά έναντι
των διαφημιστικών «σειρήνων» → ορθή διαπαιδαγώγηση, καλλιέργεια
εγκράτειας και διατήρηση της αίσθησης του μέτρου → οριοθέτηση αναγκών.
• Αλλαγή νοοτροπίας ώστε να αποσυνδεθούν τα καταναλωτικά αγαθά από
την «προσδοκία» ευτυχίας → ιεράρχηση αξιών, αποδοχή της
καθημερινότητας στις πραγματικές της διαστάσεις.
Oλα σωστά. Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης είναι ο απώτερος στόχος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα προσθέσω, οτι το ,,λακωνίζειν,, επανέρχεται στην καθημερινότητά μας , λόγω της ανάπτυξης της διαφήμησης, ιδίως των Adwords της Google, υποχρεωτικά.
ΑπάντησηΔιαγραφή